اگر لینکی حذف شده به من اطلاع بدید... 

"  شنبه 16 تیر " بروز شد




دانلود فیلم ایرانی   من دیه گو مارادونا هستم با لینک مستقیم 

دانلود فیلم ایرانی من دیه گو مارادونا هستم با کیفیت 1080p

دانلود فیلم ایرانی من دیه گو مارادونا هستم با لینک مستقیم

🎬 نام فیلم :  من دیه گو مارادونا هستم

  • 🎭 ژانر: کمدی | خانوادگی
  • 📆 سال تولید: 1394
  • 📆 سال انتشار: 1394
  • 👥 بازیگران: 
  •  گلاب آدینه، سعید آقاخانی، جمشید هاشم پور، بابک حمیدیان، صابر ابر، ویشکا آسایش، هومن سیدی، پانته آ پناهی ها، مهسا علافر، علی استادی، سارا بهرامی، سهی بانو ذوالقدر، میثاق زارع، سجاد تابش
  • 👤 کارگردان: بهرام توکلی
  • 📝 خلاصه داستان: 

  •  این فیلم داستان یک اختلاف خانوادگی میان دو خواهر یکی از طبقه بالای شهر و دیگری از پایین شهر است. مهشید، دختر خالهٔ متعلق به پایین‌شهر، از بابک، پسرخاله متمول خود که ساکن آلمان است، درخواست ازدواج می‌کند و بابک نیز می‌پذیرد. حال که بابک به ایران برگشته، اختلاف نظر در خصوص ادامهٔ ازدواج این دو نفر، موجب مشاجره و منازعه بین خانوادهٔ این دو خواهر می‌شود که در نهایت منجر به ... 

لـــــــینک هــــــــای دانـــــــلود

=========================
💾 Download Link
دانلود با لینک مستقیم رایگان
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
📀 720p Web-dl 797 MB
  
📀 480p Web-dl 402 MB


دانلود زیرنویس 

=========================
=========================
  • اسکرین‌ شات



=========================


=========================

آموزش دانلود با راهنمای تصویری برای دانلود گزینه مشاهده لینک دانلود فیلم کلیک کنید



برای حمایت از وب سایت به کانال تلگرام فیلم و سریال بپیوندید برای عضویت در کانال اینجا کلیک کنید

پاسخ فیلم های درخواستی بزودی در کانال ...